wtorek, 24 grudnia 2013

Czy blog ładny to blog czytany?

Czy blog, który jest ciekawie wystylizowany, będzie miał więcej wyświetleń niż blog, ze skromną grafiką?
Czy blog, który jest ładny jest bardziej ciekawy niż blog mniej piękny?

 No właśnie, ostatnio znalazłam dziewczyne na asku, która w opisie miała link do bloga. Postatnowiłąm wejść i zobaczyć o czym ona tam pisze. Pierwszy post, który ukazał się moim oczom, był zatytułowany "Co musi mieć blog?". Przeczytawszy posta uznałam, że fajny blog, bardzo ładnie napisany, super grafika ( no cóż, ta dziewczyna zrobiła sobie, piękny nowoczesny arkusz CSS ). 

Kilka dni poźniej ...
Nudiło mi się i weszłam na facebook'a, na stronie głównej ukazał mi się  liknk, do bloga kolegi, ze szkoły. Gdzy otworzyłam link, zaskoczyło mnie to, że ogółem blog jest na tumblerze xd, ale ok. Edytowany  po to, aby wyglądał jak blog. Szata graficzna mnie nie porwała, leczy gdy przeczytałam pierwszego posta, uznałam, że to jest świetny blog i będę go czytać systematycznie, każdy wpis. 


Podsumowanie:
- blog nie musi być władny, żeby był czytany,
- jak chcesz mieć dużo wyświetleń nie obserwatorów, musisz zadbać zwłaszcza o wygląd

A wy jak myślicie, jaki to jest z tymi postami, piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam, Karolina ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz