czwartek, 19 grudnia 2013

Kwiatkowski vs Bieber

Hej, mam na imie Karolina (Kara), mam 13 lat  i postanowiłam zacząć pisać bloga. NIe chce się dłużej rozwodzić na mój temat, reszte dowiecie się za jakiś czas. 

Dzisiaj postanowiłam wypowiedzieć się na temat dot. porównywań Dawida Kwiatkowskiego do Justina Biebera. Z góry mówie, że nie chce tutaj nikogo obrazić !!!!

Niektórzy twierdzą, że Dawid to polska wersja Justina, lecz według mnie nie jest tak do końca. 

Podobieństwa: 
- mody, śpiewający chłopak, który stał się fejmem dzięki internetom ...
- Bieber miał kiedyś, podobną fryzure do fryzury  Kwiata 

Różnice:
- JB jest znany na całym świecie | Kwiatek nie
- Bieberowi troche  woda sodowa uderzyła do mózgu | Kwiatowi nie ( przynajmniej na razie )

To już wszystko co chciałam na ten temat wam przekazać ;) xd

Serdecznie was pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz